En vidunderlig dag

Det ble en vidunderlig dag i dag,skikkelig sommer og utrolig varmt 🙂

Det ble for bestemt att jeg og ei venninne skulle gå på fjelltur:))så jeg pakket en liten veske lette fram sykkelen og syklet til Viddal:))

her står jeg nede i bygda ,jeg setter fra meg sykkelen for nå skal jeg oppover og langt fram i uen som dere ser på bildet:))

Det er en fin tur oppover,jeg blir godt svett men det gjør ikke noe:))på toppen var det godt å sette seg ned og nyte en lett lunch før vi ruslet ned igjen

klar til ned turen:))

Kneet mitt holdt godt i dag,streiket litt på slutten men da var sykkelen i rekkevidde.

På vei ned kom ei venninne til oss i møte så vi slo lag ned igjen og tok kaffe hjemme hos ei av dem:))

Her ser vi utover til Leira og Finnes lengst ute.

Da jeg kom hjem var det besøk i huset ,vi dekket til kaffe igjen ute på plattingen min og koste oss i solveggen:))med svigermors hjemmelagde karamellpudding og iskake:))Jeg avsluttet dagen med å klippe litt kanter ute,akurat den biten kunne jeg vært uten,men men det er ikke hver uke jeg klipper kanter så da så:))

Skulle egentlig vært og fisket no for det er ville tilstander på fjorden i dag en sånn dag da en fort ville fylt baljen:))men jeg orker rett og slett ikke no er jeg sliten etter dagen:))

 

18 kommentarer

Siste innlegg