Da kom regnet

Har egentlig hatt det på følelsen siden jeg stod opp,det var noe i lufta som ikke har vært der på lenge:))

Førmiddagen brukte jeg nede på kaia og kom hjem med 3 makreller til,det var fint vær men litt kjøligt.Håpte seien ville bite,men nei bare makrell så nå får jeg ta en pause:))

Bakte alle 4 makrellane i ovnen ,selv spiste jeg en halv filet(dei var store) sønnen takka nei og spiste makrellkake istedenfor,greit det:))

No har jeg rensket resten og koker tomatsaus,resten skal med andre ord bli makrell i tomatsaus:)det jeg lagde tidligere er oppspist så sånn sett passa det bra å få mer fisk.

Men no skal jeg ha fiskepause for jeg har igrunnen nok makrell:))

Da middagen var fortært og oppvasken ryddet unna kom regnet,jeg skal egentlig ikke klage  for regn har ikke jeg hatt så mye av i sommer:)

Jeg får heller kose meg inne resten av dagen og strikke litt på sokken min:))

For dere som er heldige å ha sol i dag,husk å nyte den godt:))

blåklokker knipset i Bakkedalen:))

12 kommentarer

Siste innlegg