tung i beina

Skjønner ikke dette jeg,sist veke gikk jeg på fjellet nesten hver dag og det var så skjønt:))

Denne veka derimot har jeg stått mye på kaia og fisket,plukket bær og holdt meg i nærområdet.I dag føles beina som bly,skulle tro jeg ble sprek av all trakkinga mi :)men nei jeg føler meg tung som en potetsekk:))

Kan ikke sette meg til av den grunn,da blir det bare verre,tror jeg :))så jeg startet dagen med fiskestangen,fikk 2 makrell som jeg stelte og så var det å rusle opp på toppen av bakkane her og gi fangsten til grannen:)ja for hun kunne tenke seg 2 makreller sa hun til meg.

Etterpå tok jeg med en liten spann og ruslet rundt garden,og her fikk jeg plukket 1 liter med fine villbringebær

Det var utrolig vått i gresset så jeg ble nokså våt men pytt pytt,ikke no å gjør med det

jeg fyller opp bøtta og rusler ned igjen.Det var masse bær så jeg skulle vel egentlig gått en tur til og fylt ennå en bøtte:))men jeg orker ikke tanken på å gå oppover en bakke til i dag.

Skal tru om det er været som gjør att jeg føler meg tung i kroppen?liker ikke å være sånn,skulle stelt litt i blomsterbedda mine også men det får bli i neste uke når jeg kommer hjem fra Volda,no er alt så vått.

Det blomstrer fint

det er vakkert langs elv vår nå når denne blomstrer,jeg har plantet den som en hekk langs kanten:))halv forsvant da teknisk sektor lagde mur,dei skal mure forbi den siste biten også men da skal jeg passe på att dei ikke graver bort resten av stauden min:)

No tror jeg att jeg faktisk må ha en bitteliten lur,så kanskje jeg kvikner litt mer til etterpå:))

ønsker dere en fortsatt fin dag

12 kommentarer

Siste innlegg