Sommeren kom tilbake

I går kveld gikk jeg kvelstur,det var da jeg skulle tatt med kamera for jeg fikk en havørn rett over hode mitt.Den seilte så lavt og rolig att jeg glatt hadde fått et flott bilde,den snudde og kom mot meg igjen,da stod jeg helt stille turde nesten ikke puste:))men så letta den og forsvant over trekronene og borte var den:))

I dag kom sommeren igjen ,og vi har tilbrakt hele dagen nede ved sjøen

Vi har 2 naust og begge ble rammet av orkanen i vinter,no har vi laget til den ene så i morgen er det mulig vi sjøsetter båten igjen ,er spendt på kos det blir å få båten inn i dette naustet.Dette er en litt eldre naust enn det andre men båten skal være her i dette naustet det kommende året:))

Jeg har snakket mye om makrell dei siste dagene,i dag tok jeg bilde nedfor kaia her bare sånn att dere skal få se hvorfor jeg liker å fiske om dagane:))

makrellen står tett og stimen som svømte forbi tok ingen ende:))men i dag har jeg ikke fisket.

Jeg har raket og tatt ut bos fra naustet,fikk klemt en finger under en stein også:(så no er den vonde og naglen er blå.

Vi fikk brendt bål og vi grilla i fjøra,sola har skint hele dagen og det har vært vart og deilig:))

Da ønsker jeg dere en fin lørdagskveld

8 kommentarer

Siste innlegg