Lørdags morgen

God morgen kjære venner.

Etter nok en rullerende natt var det godt å stå opp,ute er det fortsatt opplett men skyet.Det er høst og det kjennes på luften,den er kald og frisk,ja i går kveld luktet det nesten litt snø:)men heldigvis var det bare lukta.

Steg på vekta i dag  og ble gledelig overasket igjen:))det går nedover .Jeg har ikke bevist gått inn for slanking,bare spise sundt med fornuft og bevege meg dagligog det har resultert i ca 11-12 kg i minus dette år og det er jeg godt fornøgde med:)men det var dette med oppstramming da,skulle hatt litt av det også,sukk kan ikke få i pose og sekk hi hi:)

Ei dame her i bygda fylte 60 år tidligere i sommer og i dag har hun invitert hele bygda unge og gamle til en enkel ettermiddagskaffe på bedehuset:)mange har gitt beskjed om att dei ikke har anledning men jeg hadde tenkt meg inn for vi er jo venninner :))

Så nå må jeg ta en tur inn på hobbyrommet og fikse et bursdagskort;))ønsker dere alle en fin lørdag    

8 kommentarer

Siste innlegg