litt bedre

Det er fredag og jeg føler meg litt bedre,hoster fortsatt så det gjør vont i bringa,men kroppen har ikke denne influensa verken lenger.

Jeg har vært flink til å holde meg inne denne uken,ja bortsett fra et par småturer ut i hagen da:))

Som jeg har sagt før har vi utrolige mengder med plomme i år.Blåplommer,opal og viktoriaplommer.Nå synger blåplommene på siste vers medan opalplommene kommer hver dag,viktoria kommer senere så sesongen er lang.

Jeg har ikke orket så mye i gangen,men det har no kommet i hus litt hver dag.

Svigermor fikk en skål som hun hermetiserte,no er hun ute en tur og da lurte jeg opp ennå en skål til henne:))så hun kommer nok til å hermetisere i kveld også:)

Nede hos meg blir mye inntatt naturell

men jeg safter også i dag siden jeg føler meg litt bedre

men det blir ikke rein plommesaft jeg har også epler ilag med

Litt desert kan vi nyte disse dagene

så jeg har kokt plommegrøt andre dag på rad:))

 

Ikveld er det konsert i kirka,soknerådet og bedehusstyret arangsjerer det i forbindelse med kulturdager som vi har nå i helga,og som sagt tema er møteplasser.Derfor har vi invitert dei som måtte ønske det på felles kvelsmat etter konserten:)vi forventer ca 100 til måltidet så det kan bli en hyggelig kveld:)

8 kommentarer

Siste innlegg