Skal skal ikke

God morgen.Tidlig oppe:)like greit det som å ligge å vri seg i senga med hetetokter.

Da vi la oss i går kveld var himmelen blå,ikke en sky å se.Så står jeg opp til regn,ikke styrtregn men nok til å bli våt.

Hva skal en da bruke søndagen til?Mannen vil være hjemme,han brygger på en forkjølelse og når men blir syke ja da blir dei syke:)kanskje vi kvinner skulle ha lært noe der hi hi,men yngste bror med familie kommer i dag så jeg skjønner det att han vil hilse på der da.

Men jeg da?skal skal ikke elsdte barnebarn skal få kirkeboka i dag borte i Ørsta,siden sønnen vår er gudfar skal han bort og jeg vurderer å bli med.

Den biten e grei,men så det jeg har mest lyst til i dag,plukke sopp:)

Akkurat på Ivar Aasentunet  som ligg mellom Ørsta og Volda er det soppdag,med turleder og gratis soppkontroll og jeg kunne tenkt meg å lære litt:))

Turen med turleder starter samtidig som gudstenesten:(men om jeg velger gudstenesten og så tar en times tur i skogen i det området som dei frammøtte skal være så rekker jeg jo det viktigaste,og det er soppkontrollen.

Jeg må tenke og se kossen været utarter seg utover dagen.

Jeg er slettes ikke friske,men er lei av å sitte inne.Det er først på dagen jeg hoster mest det roer seg litt ut på ettermiddagen og varme klede har jeg.

Vi får se ,oppdatering kommer i kveld:))i mellomtiden ønsker jeg dere alle en fin søndag

6 kommentarer

Siste innlegg