uvant

For meg er det uvant å gå inne og sulle hele dagen:)men joda jeg har skjønt det att jeg bare må for å bli frisk igjen.

Så dagen i dag går det i å sitte på baken ,strikke litt,fikk uventet men hyggelig venninnebesøk:))og tv titting.

Kanskje like greit med en sånn sløv innedag for ute har det regnet uavbrutt hele dagen og ja nysnøen i fjelltoppane har krøpet litt lengre ned i natt.

Siden jeg alikavel tilbringer dagen inne så har jeg god tid til middagskoking:)valget falt derfor på pasta med hjemmelaget saus.

Vanligvis lager jeg pastasaus fra pose eller jeg kjøpet et glass,på tide å snu på den unoten og lage det selv fra grunnen:)jeg hadde 4 store godt modne tomater,skar dem i biter og hadde i panne,3 kvitlløkbåter,0,5 løk,0,5 rød paprika ,1 gulrot,en dash ketshup,litt oregano og persille.Lot alt koke seg mørs før jeg brukte stavmikser,ja jeg hadde litt vann i under kokingen også:)så til slutt rørte jeg inn et par ss philadelpia ost og tilsatte litt stekt kantarell og terninger av grillribbe fra gårsdagens middag:))

Sausen ble veldig god så da er det bare å vente til sønnen kommer så kan vi nyte:)

Synes dette var en ok måte å bruke litt overmodne tomater på og en halvslapp paprika.

Da får jeg fortsette å ikke gjøre noe:))ønsker dere en fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg