Ioanna Kourbela

God morgen venner:)ja her i huset sitter jeg fortsatt på baken hi hi.Kjedelig ja no klør jeg etter å gå en tur igjen.Jeg er faktisk bedre i dag og har heldigvis sluttet å hoste:)

Som dere hvet skal vi på cruise i mars,da er det kleskode til middagen om kvelden:)jeg synes det er hyggelig å pynte meg en gang i blandt.Men med årene kommer diverse kurver snikandes som ikke er like hyggelige,og er kleskoden galla ja da ønsker mann å ta seg best mulig ut:))

Min kjære bloggvenninne paafyll har startet egen butikk med et klesmerke ved navnet Ioanna Kourbela,hun har snakket varmt om dette merket og mener klærne tryller med kroppen:)) vel jeg har vært nyskjerrig og ønsket å få en kjole til finere fest som skjuler mine små skavanker:))

Dermed bestilte jeg meg min første kjole og i dag kom den i posten:))

og ja jeg er veldig fornøgde:)kjolen var myk og stoffet hadde et nydelig fall og føltes behagelig på,og jeg mener selv att kurvene er skjulte under stoffet:)smykket rundt halsen hører ikke til kjolen men jeg fikk den sammens med kjolen for å pynte bedre opp rekner jeg med hi hi,og med sølvsko så er jeg klar for galla:))

Ønsker dere alle en fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg