HØST

Da har ennå 2 dager gått her i Valldalen og som vanlig har dagene vært fulle av aktiviteter.

I går hadde jeg en hel time med legen her ,og han vil no att jeg skal utredes for både cøliaki og psoriasisleddgikt,så da er det bare å være forberedt på nok en runde hos revmatologen,røntgen og svelge slangen 🙁 i dag skulle jeg ta blodprøve og som vanlig er det ikke lett på meg :))så det blir et nytt forsøk i morgen.

Etter middagen i dag ville jeg ut og gå tur,vel ute sviktet ene kneet og du og du kor vondt det var for hvert forsøk å stige på den.Først lurte jeg på hvordan jeg skulle komme meg inn igjen,jeg tøyet og maserte ,prøvde med små skritt og så ,sakte men sikkert kom jeg meg rundt bygget her og da forsvant smertene :))så da var det bare å begi seg på tur medan jeg greidde det :))

Vi hadde 1 dag med særdeles store vannmengder fra oven,men det varte bare 1 dag 🙂 og nå er vi lovet sol og blå himmel neste 2 vekene :))

Det startet allerede i dag med delvis sol og en nydelig høstdag ute :)) det er bare å nyte bildene fra kvelsrunden min :))

ja så vakkert kan det være en vanlig tirdag en høstkveld i Valldalen :))jeg nytte iallefall turen.

No er det kveldsmat på huset og så er det hyggetid med strikk i handa på stua ilag med dei andre på huset,)ønsker dere også en fin kveld

16 kommentarer

Siste innlegg