Fredag

God morgen.Da var fredagen her og mange ser nok fram til et par fridager.

Jeg har planer om å holde meg inne i dag iallefall mesteparten av dagen,burde vært på butikken så skap ble oppfylt men vi får se hva karfolka sier:)det må bli en kvelstur eller lørdagstur i morgen.

I dag er det 0,9+ ute og jada 20 cm nysnø,sukk bare å nyte for selv om at eg mener det var altfor tidlig så er det jo pent å se på da:)

disse bildene er tatt nå nettopp så da hvet dere hvordan jeg har det no :))Sitter med god morgen norge og en kopp kaffe,og av alle ting sier Finn Schøll at vi må gå ut og plukke løv :))hi hi hvor skulle no jeg finne det i dag.

Kom over en nettside i går 2jinte.com,jeg ble helt fasinert og fikk lyst på det meste der :))så nå er jeg på leit etter gamle strikkeoppskrifter på kofter fra tidlig 90 tallet :))

ønsker alle en fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg