mandag

Da var denne mandagen snart gått   og jeg har hatt en utrolig fin dag :))

Det har vært strikkekafe og i dag satt latteren ekstra løst :))det går mot jul og vi skal bare møtes slik 1 gang til før vi tar juleferie.I den forbindelse ble vi enige om å avslutte med julelunch sammen :)så det skal bestilles inn ferdig koldtbord og lefser  og hvem hve kanskje det også vanker en juleblomst :))

Jeg er straks ferdige med å strikke setersdalsdrakta,eller dvs jeg er ferdig å strikke,no gjennstår montering festing av tråder og hekle kant rundt armhull og hals ,så må eg kjøpe bunadsbånd og 2 knapper som skal syast fast 🙂

Da vi skulle avslutte fik jeg telefon fra legekontoret,svara på røndtgenbilda var kommet og legen ville ha en samtale med meg så jeg fikk time fredag.

Noe er ikke som det skal være,men å forstå legespråk ja da må en være utdannet :)så det får legen forklare meg:)en ting forstod jeg da og det var påleiring i høgre skulder + et par andre ting som jeg ikke forstod.

Etter så mange røndtgen jeg har tatt er det no rart att disse funna ikke har blitt oppfanget tidligere,da har jeg bare fått beskjed om slitasjeforandring.

No lukter det jul i huset og jeg venter bare på gutta mine :))

ønsker dere alle en fin kveld

18 kommentarer

Siste innlegg