Genseren min tar form

Ja i dag har jeg faktisk ikke gjort så mye mer enn å strikke,det går i genseren jeg strikker til meg selv og nå begynner den å ta form

Nei den er ikke ferdig :)jeg har igjen å strikke på baksiden,3 mønster raporter skal strikkes frem og tilbake,skjønner ikke hva jeg tenkte på som tok på meg et slikt arbeid hi hi,det går seint og det er litt trasigt å strikke mønsterstrik fram og tilbake,men nå ser jeg en ende :))

Når jeg er ferdig venter flere dusin med trådender på å bli festet så her er det bare å fortsette :))

Men i morgen blir det pause,svigermor blir 80 år og vi skal ta henne med på blåtur :))det eneste hun hvet er att vi skal overnatte,hun må ha med penkjole og badedrakt :))Det blir kjekt og jeg gleder meg :))

Er ikke sikker hvor mange vi blir men tror det er ca 25 stk :))

Ønsker dere alle en fin lørdagskveld

20 kommentarer

Siste innlegg