Venter på våren

Ja jeg venter på våren:))og har begynt å se etter vårtegn 🙂

Inne har jeg fått vårtegna

på hobbyrommet har jeg laget et lite telt :))og inni teltet spirer stokkrosene jeg sådde

og her skal dei få stå i fred en god stund til før jeg eventuelt vurderer å prikle :))og ved å la dem stå under plast så beholder dei fuktigheten i jorda,

på stua har jeg også ett beger med plast over :))

det er orage mini paprika :))var ikke klar over att det vart så mange frø hi hi så blir dette velykket får jeg masse paprika :))

Skal ned i kjelleren også i dag og fylle flere potter med jord,det skal såast tomater og lobelia:))

Sukkererter får vente til senere og så direkte ute

Så var det vårtegna ute i hagen i dag

lodne myke blader kommer,dette er stor veronica

luftløk og gressløk kommer nå

fiolane er grønne og fine

og dette ?endten er det ballblom eller så er det mini akeleie husker ikke hi hi,men tror det er ballblomen :))

Himmelen er nesten blå ,snøen er omtrent borte og ja jeg føler att det nermer seg vår no :))ønsker alle en fortsatt deilig dag

12 kommentarer

Siste innlegg