en kjøkkenhage tar til

I dag har vi hatt solskinn og jeg benyttet derfor førmiddagen til å hive ut alle tepper og vaske litt medan lørdagsgrøten kokte.

Etter middagen var det på tide å begynne på min etterlengta kjøkkenhage :))

det er bare å brette opp armane :))nå ser det kanskje veldig ille ut her,men det er ikke torv og gress men et lass gammel kugjødsel som har ligget ute i vinter

det går ikke så fort men det gjør ikke noe,jeg snud og rister på massen og plukker ut røtter som har kommet til

jeg må tenke på ryggen så jeg tar meg tid til en lang pause i solveggen,det smakte med kaffe :))sola varmet men vinden ble etterhvert litt kald så jakka måtte på.

Så kjøre min kjære og henter en skuffe med grus som vi har i en bakke tipper det oppå jorda hvor beddet skal være så hjelper han meg å vende det godt inn i molda

så vard det å ha på ei ramme på en opphøyet bedd og rake fint til rundt omkring :))over helga skal jeg fylle på med litt mer kukompost før jeg sår frø legger plast over og setter opp et gjerde så hjorten ikke får komme til :))

Jeg begynner i det små så får eg utvide litt etter litt,men jeg er i gang 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg