Det grønne hjørnet

Det har vært en rolig søndag,syklet til kirke i dag siden vikarpresten ville prate med meg om neste soknerådsmøte.Vel heime har jeg bare strikket og slappet av siden jeg har hatt hodepine i dag.

Nå føler jeg meg litt bedre så får eg håpe det er helt bra i morgen 🙂

No bør det snart bli litt varme ute for noe av det grønne burde absolutt blitt utplantet no

som disse blomkarsene som mest sansynlig ble sådd vel tidlig inne:)

stokkroser,hmmmm det blir litt av et puslespill å dele dem fra hverandre uten å ødelegge bladene

lobeliaen vokser og trives,blir tett og fin siden jeg blanda kant og hengelobelia i samme krukke :)har 2 av dem

det ser dårlig ut for petunia,bittesmå spirer og jeg har tenkt meg på en ukes tur snart,vi får se hvordan det går med dem+ sommerastersane mine.

frøene jeg tok i HC Andersen sin hage i Danmark vokser,er så spent på om jeg greier å drive frem 2 trær 🙂

Spisspaprikaene jeg sådde i fjor er nå fulle av knopper :))

paprika sådd i år,dei veks dei

tomatplantene bør vel snart få større potte

persillen har blitt så fin nå att vi kan begynne å bruke av den :))men må nok til med større potte her også.

Som dere skjønner trenger jeg mildvær no så jeg kan plante ut litt :))

16 kommentarer

Siste innlegg