Joggetur

God morgen kjære venner :))

En dag som i dag gjør noe med humøret,himmelen er knakkblå og det blir garantert temperaturer opp mot 20+:)

Jogge er noe jeg aldrig har bedrevet med,til det har jeg hatt for mye trøbbel med beina mine,men kl 7.30 kledde jeg meg i mine nyervervede treningsklede tok på vidunderskoa og jogget,jepp og jeg jogget mange 100 meter før jeg måtte gå over til rask gange :))

Det gjorde overaskende godt så dette kommer jeg til å fortsette med når været tilater det.

Etter en god halvtime var jeg hjemme igjen,fikk vannet noen planter før jeg kokte meg litt havregrøt.

Nå skal jeg slappe av litt,ta oppvasken og så ta fram sykkelen og sykle til Bjørke,det er tid for basseng igjen.

Når så den timen er over skal resten av dagen nytes i hagen:)

Ønsker dere alle en superfin dag

10 kommentarer

Siste innlegg