Det kryr

God morgen.

Føler meg litt bedre i dag,dagen ble fin i går på ettermiddagen også:)en så henslengt og avslappende prest som vi hadde på møte i går skal mann lete lenge etter,så vi hadde det veldig hyggelig.Etter møte ringer yngste sønn,han er hjemme hos oss og lurer på hvor ho mor er hi hi,jeg sykler fort hjem og har noen trivlige timer ilag med sønnen.

Mannen var på møte og kom ikke hjem før sønn reiste så sånn sett passet det jo veldig bra med besøk.

I dag har vi omtrent en skyfri himmel så dagen blir nydelig,jeg skal derfor ut i hagen og sette opp en sperre rundt min lille grønnsaksåker for nå kryr det av hjort ute.

Noen bilder jeg tok fra altanen i går kveld

der var en

der var to

der var flere

dei var bak trærne ute i beite,ja dei var overalt,det er greit det hyggelig å sitte inne og se på dem ,gresset må dei bare spise for min del :))men altså den lille grønnsakshagen vil jeg ikke ha dem gjennom,så i dag må det bli et gjerde der:)

Ønsker dere alle en fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg