Dette burde bli bra :)

Jeg har vært ganske aktiv i dag :))etter husarbeide og kokkeleringen måtte jeg jobbe litt i grønnsakshagen min 🙂

Jeg fikk jo et badekar dratt inn i bingen så i dag har jeg fylt den med 4 trillebårer med sandjord så en duk oppå sanden videre et par en bøtte med grønnsagsavfall og kaffegrugg:)så bar det bort i gjødselkjelleren etter en trillebåre med gammel kukompost,en sekk kjøpejord litt mer kukompost og til slutt et lag kjøpejord oppå,så da var badekaret fullt:)jeg fikk sådd frø til frilandsagurker og neper og noen blader jeg ikke husker navnet på :))og dei 3 tomatplantene som fikk en kraftig dett når jeg var på tur.Er ikke sikker på hvordan det vil gå med dem men jeg gir no dem en mulighet til å ta seg opp igjen da.

Nå har jeg prøvd å gi dette en god mulighet for en lun klima :))bare se her da

dett må vel være bra :)jeg hadde liggande 3 plantestøtter som passet perfekt til å lage et romsligt rom,kantane har jeg festet under kanten på badekaret med klesklemmer :))

Dette var selvsagt hardt for ryggen min så da jeg var ferdig syklet jeg en tur på 5-6 km det gjorde godt :)men no er kvelden viet til gostolen og avslapning

14 kommentarer

Siste innlegg