Endelig

I dag fikk vi tilbake sola :)o lykke og jeg har vært ute absolutt hele dagen,kom faktisk akkurat inn igjen 🙂

Startet dagen med å hjelpe ei venninne ,etterpå syklet vi til bassenget og fikk en deilig time med bading,ja så måtte vi jo sykle tilbake etterpå,jeg stoppet ikke på Leira men syklet videre til Viddal før jeg snudde og syklet hjem,så jeg har nok syklet rundt en 15 km i dag.

Jeg fikk besøk av yngste sønn,i ettermiddag,og etter litt mat tok han plenklippingen til meg :))jeg begynte på kantene og da kom mannen ut og ryddet litt bakker og rundt løda med kantklipperen 🙂

Med slik effektiv sammarbeid blir jobben fort unnagjort og jeg slipper å ødelegge ryggen helt 🙂

denne biten tok jeg meg av:)

Solbær på høgre side og rips på nedsiden og i år blir det mye bær

sølvpilen begynner å likne på et tuntre 🙂

nok en rhododendron er i blomst no,den er aldeles nydelig

Azalen begynner å blomstre no

og balblom og dvergakeleie er i full blomst :))

Dette var dagens oppdatering fra hagen og mne dags sysler :))jeg har også skaffet meg en som vil komme med gravemaskin og grave ut til drivhuset mitt :))så får jeg håpe det ikke tar så altfor lenge før han får tid til å komme 🙂

Ønsker dere en fortsatt fin kveld

14 kommentarer

Siste innlegg