blanda mix

Våknet til skyer og tåke i dag,jeg hadde forventet noe annet men det er ikke opp til meg å bestemme :))

Startet da med å støvsuge,helt ok i tåkeværet,da jeg var ferdige fikk jeg melding fra naboen,det var tid for et bad :))ikke i sjø i dag men i basseng:))

Da vi var ferdige å bade hadde det klarnet opp og vi fikk nydelig solskinn på en blå himmel.

Så da jeg komhjem igjen lette jeg frem gressklipperen og fikk gjort ferdig kantklippingen som jeg ikke tok på mandag.

No er ryggen slettes ikke god så det lille jeg tok i dag var virkelig nok ja,men no ser det iallefall fint ut i hagen :))så treng eg nok ikke ta kanter flere ganger før vi nermer oss juli tenker eg.

Nå er det skyet igjen og det er fare for regn,så væressigt er det en skikkelig blanda mix i dag :))

Da ønsker jeg dere en fin kveld

10 kommentarer

Siste innlegg