ungdomshus

Vi har et gammelt lite ungdomshus i bygda,ja vi har en nyere og større også da,men det er noe eget med det lille gamle.

Det har vært uten toalett og vann så bruken har nok ikke vært så stor dei siste åra.

Kraftselskapet her har fått bygge ut en elv på Viddal og som takk har dei bygget 3 toalett og ny inngangsparti i kjelleren,i tilleg har det no kommet trapp i gangen så en slipper å gå ut og rundt for å komme til toaletta:))

No er ikke strømmen tilkoblet i kjeller ennå og uteområde må ha en overhaling,det har ikke gått så fort med den restaureringen,men en kan no iallefall bruke doa.

Så var det min 50 årsdag da neste helg :))barna våre har invitert hele slekta dei har bestemt att det er grilling på menyen :))men hvor vil ho mor være den dagen?

Siden det kan være fare for regn synes jeg det er greit på det gamle ungdomshuset og der er det god plass til oss alle 🙂

Men du verden så skittent,støvet og rotet,sukk.

Jeg skulle bare slappe av sa barna,lett å si det til denne damen her :))

Så i dag tok jeg først en telefon til prosjektlederen der ute :))så i neste uke vil dei prøve å få orden på strømen på toaletta :))og dei vil lage til og gruse nedfor huset :))

Deretter tok jeg sykkel og arbeidshansker og syklet ut og ryddet og kostet og bar ut noen sekker med boss :))

No ser det bra ut der så får flere hjelpe til med selve vasken :))

her har jeg fått ryddet ut en sofagruppe før jeg knipset bilde

ferdig ryddet og kostet

ryddigt i gangen ,sofagruppa sette jeg bak døra,her skulle det bli greit å feire dag vel

Og når det har blitt gruset opp igjen her på nedsiden så skulle det ikke være noe å si på grillplassen heller :))

No har jeg dusjet av meg alt støvet og fått kleda i vaskemaskina,så tar jeg det med ro resten av dagen:))

16 kommentarer

Siste innlegg