fullt hus

Her er det fullt hus men i skrivende stund er jeg alene :))en legger barn,en lufter større barn i båt og en ser på traktor :))jeg har besøk av sønner og barnebarn og svigermor har besøk av sønn og barnebarn så det er livat i heimen 🙂

I går kom sønn og barnebarn fra Trondheim,og til leggetid dukket forsynemeg datter og barnebarn opp også så godt uti leggetida ble det en time med full rulle

dei to største skulle bare innom og si god natt før turen gikk tilbake til Ørsta,dei ble overasket da dei såg att lillegutt var på besøk 🙂

I dag våknet vi til solskinn,en dag da kortebuksene kom på igjen,men ikke så varmt att det fristet med bar overkropp.

da lillegutt oppdaget att han farfar hadde traktor var turen ned korte :))akkurat denne er bare i bruk som motor til saga når veden skal kløyves så faren måtte ta lillegutt med i den store traktoren ,noe annet var godtok den lille ikke :))

godt plaser i den rette traktoren fikk lillegutt seg en fin tur med pappaen sin,det var stor stas :))

det var tid for lek i sandkassen også

en tur ned til sjøen var heller ikke å forakte,så når pappaen prøvde fiskelykken kunne lillegutt kaste stein i vannet:))like gøy hver gang

vi grilla til middag,og denne lille kroppen sette tilivs 10 kjøttboller 🙂

må ta med denne vakre blomsten som kommer i blomst no,kommer ikke på navnet i farten men den vokser vilt og jeg har hentet den i en grøftekant,sprer seg gjør den også så den popper opp 5 forskjellige plasser i år 🙂

den er så nydelig så det er helt ok :))

Ønsker dere en fortsatt fin kveld,no dukket sønn opp igjen så jeg får gi meg her

10 kommentarer

Siste innlegg