drivhuset er ferdig :))

Jeg ønsker dere velkommen inn i mitt drivhus :))

som dere ser har jeg hatt 2 dyktige karer i arbeid i 2 hele dager no :))vi har fått testet huset i både pøsregn og solskinn og jeg er bare så fornøgde.

Guttene mine satt inne og skrudde døra ihop når sola skinte

der ble det forøvrig så varmt att dei måtte gi opp og flytte ut hi hi :))


drivhusmøblene er innkjøpt,et fint cafesett hvor både bord og stoler kan klappes sammen

som dere ser har pelargoniane også flyttet inn :))det begynner jo å bli ganske kalde netter

paprikaplantene som stod under plastsekker har flyttet inn,dette er små orange minipaprika drevet fram fra noen frukter jeg kjøpte på coop

jeg har 5 av disse plantene

og dette er snacspaprika,andre året jeg har samme plantene:))2 planter og det er iallefall 23 paprika på dem,nå skal dei bare bli røde.

Jeg har 2 tomatplanter i grønnsakshagen,om det går hvet jeg ikke men uansett tar jeg kjangsen og spader dem opp og flytter dem inn i drivhuset,tror ikke det blir tomater på dem om jeg ikke gjør det uansett for dei står for tett i badekaret.

blomkarsene kom seint i år,men dei kom og står nå og skinner i krukkene

Det har vært en superfin dag,masse sol flinke karer og jeg er bare fornøgde :))så når dagen var over måtte jeg ut og plukke inn litt til kveldens salat :))

Nå skal jeg nyte kvelden og kose meg :))håper dere alle har en like fin dag som jeg har hatt

28 kommentarer

Siste innlegg