Viddalsetra

Hei kjære venner,i dag fikk vi sola tilbake:))og når det er så flott ute er det ikke noe jeg liker bedre enn å slite meg ut med en fjelltur hi hi :))Så i dag alierte jeg meg med 2 venninner,målet var Viddalsetra:).

Jeg og naboen måtte jo først sykle til Viddal,der gikk vi opp til frue nr 3 og turen kunne begynne.Denne turen går på grusvei og den siste biten er ganske bratt så her fikk vi virkelig svette gitt 🙂

vel framme på setra

damene ser om det er blåbær,men det var dårlig med den sorten

det har blitt bygget en liten kraftstason her no,men inngrepet er så fint att det ikke gjør noen ting

Fox er med

selen ble tatt av fonn for mange år siden,så nå er det bare murane som vitner om det som en gang var

pause må en ha

nydelig utsikt

ja oppryddingarbeidet etter kraftutbyggingen er ikke helt ferdig,så vi møtte på litt maskiner

så var det å begi seg nedover igjen

nå har vi kommet oss ned til bygda igjen og her ser vi ut mot Leira :))

en deilig dag og en flotte tur har jeg hatt i dag:)og da jeg kom hjem igjen låg denne i postkassen

en fin veske som jeg fikk av bloggvenninne Hanne for å ha svart rett på spørsmål om en blomster :))en fin veske til småstrikk når jeg skal på besøk ikke sant :))tusen takk Hanne den var kjempefin

10 kommentarer

Siste innlegg