hodepine:(

jada det er mulig jeg er skyld i det selv,samtidig så kommer denne begredelige hodepinen om jeg ikke gjør noe også og blir jeg sittande så stivner kroppen helt :(så i dag har kroppen kranglet med meg.

Det ble dermed ikke jobb med stein,det ble heller ikke jobb med plommer,dvs jeg kokte ei koke med sylte 4 glass :)resten gav jeg bort og i dag har vi ikke plukket mer.

I morgen skal jeg på butikken med svigermor,vi trenger div til å legge plommer i lake på glass det er iallefall enkelt skulle jeg tro :))

Så da ei venninne sendte en melding i dag ,bestemte vi oss for en fjelltur så fikk arbeid være arbeid iallefall her hjemme :))

jeg måtte ta litt smertestillande før vi gikk,men i dag kjørte vi litt lenger fram :))så vi slapp alle bakkane.

Fox er en hærlig firbeint venn som er glad når han får gå tur i marka ilag med oss,er han ikke skjønn :))

Vi hadde med kaffe og sjokolade :))det var mye trivligere i fjellet når vi var to :))No hadde jo jeg masse tyttebær men min venninne hadde ikke plukket før,så da vi kom til tyttebær så måtte vi plukke,no plukka ikke jeg like fort som venninna mi men jeg plukka nok :))har jo masse fra før så et par kilo med med hjem.

Det var utrulige mengder med sopp som vokser på døde stubber,det finnes gode matsopper og dødlige sopper som vokser i slike klynger så for min del er disse soppane kun for kamera og ikke plukke

en deilig dag tross hodepine altså,og resten av kvelden skal jeg gjøre ingenting :))

18 kommentarer

Siste innlegg