Dagen i dag

No begynner jeg å gjøre meg ferdige med plommer,skal virkelig ikke klage men jammen har jeg hatt rikelig i år :))

No har jeg fyllt opp mine aller siste glass i dag

det var 8 kilo det

Så kom svigermor ned og lærte meg å hermetisere plommer 🙂

jeg har lagt ned på 8 store norgesglass

Resten som ble innplukket i går blir til saft

den blir tappet på plastflasker og nedfroset uten sukker så får jeg ta det igjen når vi går tom på buda :))

Ellers har jeg meldt meg frivillig i dag som prøveperson :))

En turnusfysioterapaut ønsket personer med slitasje i hofter til et prøveprosjekt,vi måtte være over 45 år og vi måtte ha hatt diagnose over en viss tid ,jeg skal på konsultasjon på mandag :))og da må jeg skrive under på en avtale :))dette er gratis og går over 8 uker med trening 3 dager i uken,han vil se hva den treningen gjør med slitasjegikten i hoftene.

Ja ja kan jeg bli bedre er jeg gjerne prøvekanin hi hi

14 kommentarer

Siste innlegg