Den dukket opp :))

Vel nå har jeg vært på besøk i hele førmiddag hos ei venninne :))

Tok med noen kilo plommer og syklet ut i tåka

veldig spesielt å sykle ut i tåka,vakkert er det:)

jeg sette sykkelen fra meg nede ved sjøen og spaserte opp bakkane til venninna mi,da begynte sola å trenge gjennom tåkehavet

Da jeg skulle hjem igjen hadde tåka lettet og sola skin no fra nesten skyfri himmel.

Hun ble glad for plommene jeg kom med,og til gjennjeld fikk jeg en nydelig orange pelargonia 🙂

den er full av knopper så den skal få komme inn i stua mi :))

No lurer dere nok på hva som dukket opp :))da jeg syklet hjemover oppdaget jeg noen bevegelser i sjøkanten

en oter dukket opp,det var neimen ikke lett å få den på film,den oppdaget meg fort og dukket,svømte framover og hver gang den kom opp var det et tre i veien for kamera.Men jeg fikk et bilde da :))så her kommer det

med munnen full av mat :))ikke rart den ville gjømme seg,trudde sikkert at jeg skulle stikke av med gobiten hi hi.

og som dere ser så kan vi ikke klage på været :))

Håper dere også har en deilig dag

14 kommentarer

Siste innlegg