Det var godt

Ja da er første dag over med trening.Siden vi er testpersoner og dette er et forsøk ,så må fysioterapauten følge sine innstrukser.Det blir derfor et enkelt opplegg,10  min oppvarming på sykkel eller tredemølle så skal vi gjennom 4 forskjellige øvelser 10×2 ganger og avslutte med 10 min sykkel eller tredemølle.No var jo ikke dette så veldig vanskeligt men du slette tid kor eg fikk svette,godt jeg hadde med klesskift fra inst til yst.

Det ble mange timers trakking i dag og da var det godt å komme hjem og vite att hjorten vi fikk i går var ferdig partert :))min snille mann var helt til eid og fikk jobben gjort hos en som jobber med slakt

jeg fikk delane fint oppdelt og vakumpakket og det er mye bedre enn å stå der i timesvis og skjære selv.

Alt avskjær og svonger hadde han malt opp til kjøttdeig

akkurat den jobben hadde jeg i dag da,å måle opp og ha i poser selv,om det skulle blitt hos slakteren i går da rekner jeg med att dei ikke hadde fått kjøttet med hjem samme dag

det var fort gjort å pakke,så nå har jeg litt å ta av utover høsten :))

Jeg fortsetter også å samle sopp til hjortemiddagane,så jeg var en rask snartur ut i kveld og fant en tallerken med traktkantareller,litt no og da så blir det nok til slutt :))

Da skal jeg finne frem strikkepinnane en stund før jeg finner senga

12 kommentarer

Siste innlegg