Historie

God kvelden :)i dag har jeg hatt en nokså rolig dag,litt husvask på førmiddagen og masse kos med strikkepinnane :))men etter middagen måtte jeg alikavel ut og lufte meg litt,jeg ryddet da litt i grønnsakshagen og rusket opp alle sukkerertene,det ble en bra skål med fine belger og en skål med store fine erter,et par agurker noen gulrøtter og en nepe ble også med inn.

Mannen river naustet vårt for vi skal bygge ny,og i dag ble altså den gamle historie

bare grunnmurane igjen,men den jobben skal en gravemaskin få ta seg av.Svigermor var på inspeksjon :))sikkert litt rart å se det svigerfar byggde opp også ble revet ned,men orkanen Dagmar ødela naustet så det var ikke bøtevon,den gamle måtte ned og en ny skal opp.

Jeg spaserte meg en tur,gikk forbi noen hytter som er her på Leira,der ble jeg buden inn på kaffe og det var jo veldig hyggeligt :))

Da jeg kom hjem hadde elsdte datter og et av barnebarna kommet på en kvelstur,jeg mikset da ihop en pizza som vi koste oss med.

Vi har hatt veldig vekslende vær i dag,sol,skyet og styrtregn om hverandre,noe som gir oss nydelige regnbuer

no skal jeg strikke litt,så dere lyt ha en fin kveld videre

12 kommentarer

Siste innlegg