3 uke er over

Da har jeg trent i 3 uker,når det gjelder hoftene går det bedre,iallefall bedre enn første uke :))knebøy,hørt om det før ?jada jeg tar knebøy,lag donald rumpe får jeg beskjed om hi hi jada det går greit det også,men venstre kne gjør seg vanskelig og da er det ikke så lett alikavel 🙁

Fikk time hos legen i dag,her tror jeg du må opperere var beskjeden jeg fikk,sukk så nå står jeg på venteliste igjen til mr men han bestilte like godt time hos kirurgen med det samme.

Hva som er gale hvet jeg ikke,men legen tipper på en rift i noen sener,slik att det glepper inni der som igjen gir hevelse og litt vannansamling.

Med slike plager blir knebøy en bragd å komme gjennom,men jeg skal holde stand jeg forhåpentligvis ut hele testperioden,jeg behøver jo ikke bøye kne helt ned i bakken :))

Ellers skinner sola fortsatt hos oss,jeg er på Leira og har planer om å pakke litt og ordne med noen gaver for i morgen tidlig kjører vi til Trøndelag og feirer litt på forskudd sønn som fyller 30 og sønnesønn som blir 2 :))

Da får eg hive meg rundt da og begynne,ønsker dere en fin ettermiddag

13 kommentarer

Siste innlegg