litt av hvert

Da har jeg vært på trimmen i dag også og fortsatt gjør jeg små forbedringer for hver gang :)no var det litt ekkelt på slutten i dag,min fysioterapaut skulle ha fri i dag men vi kunne bare komme og trene for der var andre tilstede,jeg kom 15 min for sein da bussen måtte vente på en annen buss i dag.Den andre som også hadde time i dag var derfor godt i gang,og jeg tok fatt jeg også :))jeg såg min fysioterapaut komme gjennom vinduet og jeg hørte han prata men jeg såg ingen. Vel den andre som trente ble ferdige og forlot lokalet og jeg ble alene,ingen hadde kommet inn og hilst på meg heller,plutselig ser jeg alle 3 fysioterapautene ute på vei inn i en bil,nå fikk jeg litt panikk og avsluttet 5 min før jeg skulle,det var dørgande stille ,jeg var forlatt :(Trodde jeg var innelåst men heldigvis hadde dei latt ytterdøra stå ulåst,phjuuuuuu.

Så hadde jeg planer om å kjøpe en blondekappe til et vindu i vindfangen,jeg brukte 2 timer på å lete i Ørsta,uten gardin reiste jeg til Volda igjen ,der gikk jeg inn på gjennbruk :))jepp jeg ble en lykkelig eiger av ca 5 meter blonde til 25 kr

Nå henger ca halve kappen ute i gangen :)og resten kan jeg bruke på ett annet vindu.

Når jeg først var på gjennbruk så fristet litt flere ting

2 nydelige små skåler som passer til alt fra sylte til kjeks om en vil ha noe til kaffen:)20kr for den minste og 30 kr for den største

og vi trengte en kaffeboks her i Volda så denne ble også med :))10 kr,det er slettes ikke dumt å gå på gjennbruk

Strikke hører med i min hverdag så en fin boks til litt garn her i Volda kjøpte jeg på nille

og litt sokkegarn har fått plass

Vi tenner lys når kvelden siger på,men dei oste slik dei lysa som var her i leiligheten ,så et par nye til 10 kr stk fikk plass i handlenettet også

den lampen dere ser har min mann laget i sine yngre dager :)skjermen som fulgte med var ødelagt så den nye her er kjøpt på gjennbruk til 25 kr 🙂

Nå er det jo ikke bare hagestell og trening jeg driver med om dagane,jeg strikker jo også 🙂

I går kveld ble denne kluten ferdige

og i dag tok jeg den i bruk,det er bomullsgarn fra søstrene grene

nå strikker jeg på en genser

str 6 år

mange deilige farger,armane har raglandsfelling men dei er korte,skal plukke opp masker inni armen når genseren er ferdige og strikke armane ovenfra og ned.

Mulig vi tar en snartur til Leira i kveld og henter tilhenger,får se hvor opplagt mannen er :)vi må jo kjøre bort alt rusket vi har kappet ned utenfor husveggane.

Da skal jeg strikke litt for jeg lager middag,ønsker dere en fin ettermiddag

14 kommentarer

Siste innlegg