Da er det definitivt vinter

God morgen.

I dag kan jeg være glad for att jeg fikk unna alt hagearbeidet  for vi fikk vinter i natt.

Neida ikke snø ennå men det er kvitt ute,det kom nemlig frost :(4,5- grader viser gradestokken no,og med så lite sol som er her no så forsvinner nok ikke frosten i løpet av dagen heller

stakkars drivhuset mitt er også frose,der hadde jeg glemt oliventreet mitt i går,så jeg gikk med varsomme skritt ut og fikk treet inn i varmen

så nå står det i vinduskarmen på stua og forhåpentligvis overlever den vinteren :))

Himmelen er blå og selv om vi ikke får sola ned i bygda lenger (kanskje en liten time i ettermiddag ) så ser vi den i fjella

I ettermiddag fester vi tilhengeren og kjører til Volda heldigvis skinner sola der :))så får vi forhåpentligvis kjørt bort alt hageavfallet før det blir skikkelig vinter med snø.

Men først skal jeg strikke litt,lage middag og mannen skal ha vinterdekk på bilen som fortsatt er sommerskodd.

Da ønsker jeg dere alle en nydelig søndag

30 kommentarer

Siste innlegg