øsende regn og glade farger

Ja i dag øser regnet ned,da jeg reiste til Ørsta var været helt perfekt:)men etter treninga regnet det og det har det gjort siden.

No skulle jeg kjøpe nye sengeklede i dag,og siden været var så grått gikk jeg for glade farger :))både dyner og puter samt trekk var det behov for og da må vi på jysk som ligger i Ørsta

dette er vel som en eng med vakre liljer :))og når jeg først var på jysk tittet jo jeg litt til hi hi og med hjem ble dette fargerike glasettet


 

et veldig praktisk og fint sett med skåler i myk plastmateriale,og lokk som passer alle skålene :))

Måtte ha litt farge på veggen her i leiligheten også :))så jeg kjøpte en ramme og printet selv ut bilde av den enslige solsikken jeg fikk frem på leira i høst :))

lit skin på bilde:))den måler 20×25,no begynner det smått om senn å bli hjemmekoselig her i Volda også.

I kveld skal vi alikavel til Leira,jeg må leie et soknerådsmøte der inne i morgen,så stikker vi tilbake til Volda torsdagsmorgen,da håper jeg att regnet har gitt seg.

Ønsker dere en fin ettermiddag

18 kommentarer

Siste innlegg