ny kåpe og bluse

I dag har jeg virkelig hatt en kosedag:))yngste jenta kom ned og spiste frokost hos meg og etterpå kjørte vi ned i sentrum :))

Synnøvesyr har forandre på ei kåpe jeg hadde liggandes;) den var lang og helt svart jeg ønsket å få den kortere og litt mer fargerik,og i dag fikk jeg hentet den i posten

slik ble kåpen min :))og jeg er fornøgde,kunne kanskje vært litt mindre i overkroppen men det fikk ikke Synnøve beskjed om :)jeg har det med å kjøpe litt store jakker slik att jeg får store tykke genser under når kuldegradene kryper nedover:)det er hette på jakken også ,den settes på med glidelås,nå blir iallefall denne jakken mye mer brukt det er helt sikkert.

Da vi kom hjem låg det forsyne meg en pakke i postkassen også :)) snille Grete sydde en ny bluse til meg da jeg greidde å ødelegge den første hun sydde ved å vaske den ilag med noe rødt.

jeg er superfornøgde og skal passe meg vel for å hive den i feil klesvask nå

grønn rygg akkurat slik jeg ville ha den :))

Nå har jeg og lillemor :))laget farsdagskake siden hun er borte en del av morgendagen ,vi blir her i Volda i morgen og sikkert søndag også :))vi får se godt å roe seg litt på en plass også innimellom.

Det har kommet litt regn ute no så det er litt surere enn det var først på dagen,ja ja jeg skal kose meg med strikket mitt jeg :))

Fant foresten ut att det er strikkekveld på en av garnbutikkane 1 kveld i måneden,så i dag var jeg innom og meldte meg på :)) det spennende og veldig kjekt.Hun som driver butikken er veldig hyggelig,og hun og mannen leigde dette huset vårt en gang også frem til deg bygde eget hus:)så jeg kjenner litt ei iallefall og det kan være greit det også:))

ønsker dere en fin kveld

16 kommentarer

Siste innlegg