vinter

God morgen  alle der ute :))

Våknet her i Volda til en kald og klar mandags morgen,med en blødande himmel kan dagen starte bedre på denne tid av året 🙂

fargane ble fort mer intense og et øyeblikk lyste det i rosa her inne på stova 🙂

Det brenner i peisen og jeg har faktisk malt krukka mi på nytt :))

Bilde lyt dere vente med til i kveld for jeg har tenkt å gi den et strøk til:) hjemme på Leira oppdaget jeg att det stod div malingspann men litt rester i,den ene var en lady matt veggmaling som var vanntynnbar.Hvor den kommer fra hvet ikke jeg,men jeg likte fargen så den ble med til Volda :)) mulig det er en rest mannen har tatt med fra en jobb ? en delikat grønnfarge og det er jo min farge så det kunne ikke bli bedre.

Oljemalingane jeg kjøpte dyrt og som ikke tørket skal jeg sende til min søster :))det er hun som er kunstneren i vår familie,og dei passer nok best til et lerret .

Kl 13.00 skal jeg ha samtale og en test hos fysioterapauten ,så det blir nok en Ørstatur i dag men først skal jeg strikke litt og bare nyte tilværelsen her i gostolen :))ønsker dere alle en fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg