Blomsterkrukka har fått nytt liv

God morgen.

Som dere hvet så kjøpte jeg en blomsterkrukke på gjennbruk for litt siden,innspirert av engla sin vakre ville jeg også prøve å gjøre potta ny og fin.

utgangspunktet så slik ut da den ble kjøpt for noen kroner

først gjorde jeg et forsøk med en oljemaling kjøpt på chlas olsen,bereknet på lerret.100kr kostet det meg og resultatet ble en skuffelse for malingen ville ikke tørke,så etter 2 dager var det bare å ta en tørr klut og tørke av malingen igjen uten vansker.

På Leira kom jeg over en skvett halvblank lady veggmaling som er vannbasert,fargen likte jeg og tenkte den kunne jeg prøve :)) hvor boksen kommer fra hvet jeg ikke,men noen hadde iallefall sett det igjen i min kjeller hi hi

så nå ser den slik ut,litt skarp grønnfarge på bilde,krukka er litt dusere i fargen enn dette,men sånn er det når en prøver å få fram rett farge på bilde.

Denne malingen tørket fort og forhåpentligvis sitter den også.

Jeg lånte en rose for å sette oppi :))skal kjøpe en fin plante med kvite blomster tenker eg .

Dagen min står helt fritt i dag:)så får eg se hva den bringer,ønsker dere en fin dag

13 kommentarer

Siste innlegg