god morgen

Som dere ser ble det 2 bøkehamskuler i går og jeg synes deg er kjempefine der dei henger :))

I dag var jeg oppe kl 7 og spiste frokost ilag med mannen,fyrte opp i peisen og nyter att dagen ikke har noen faste planer på programmet :))

Jeg strikker dukkekle og nyter fin musikk bedre start er det vel umulig å ha .

I morgen er det strikkekveld på en av garnbutikkane her i Volda og eg har meldt meg på :))gleder meg veldig kjenner eg:) har planer om å strikke en genser til meg selv,har funnet meg et mønster men har ikke bestemt meg for farge ennå,hvilke farge kler jeg igrunnen ?Veslemor som jeg er bestemor til mente den måtte være grønn hi hi ,har hun fått med seg noe med sitt årvåkne blikk :))

Ute er det 5 +,opplett men tåke,men det får så være enn så lenge nyter jeg gostolen og ønsker dere en fin dag

15 kommentarer

Siste innlegg