no blir det bra vel

ja for det må bli bra no ) nok en dag hos legen,men ikke legevaktai dag,i dag var det fastlegen.

Da jeg dukket opp på legesentert var legen klar,ikke til kontoret hans,nei i dag var dei klare på skiftestua.

Det ble bedøvelse ,to stikk en på hver side av tåa som forøvrig var det vondaste av det vonde,men det gikk fort over )) bedøvelsen virket momentant,det var på tide å snitte opp og få ut litt gugge,det ble skylt og renset )) så nå må eg bli bra vel) jeg greier iallefall å gå på foten no

hva som gav meg en slik betendelse må fuglane vite,hadde det vært nagla,men verken satt i det bøyelige leddet nedenfor naglen og var i ferd med å sprenge hele tåa,nå er jeg fortsatt hoven men fikk bort trykket inni.

Skal fortsette med pencilinen i 8 dager til,bruke smertestillande ved behov og ta betendelsesdempande,må jo bare bli bedre no vel ))

skal ha en liten dupp på sofaen no for hode er ikke helt på plass )) ønsker dere en nydelig dag ,no blir min også bra ))

25 kommentarer

Siste innlegg