bedre og bedre dag for dag

det er lørdag og det har vært en helt super lørdag ) tåa som har vært en sann plage denne uken har påvirket hele meg,jeg har verket og frose så jeg har klappet tenner ,det har vært lange timer på legevakten men endelig ser det ut til å snu,etter att legen tok et snitt på torsdag og rensket litt inni tåa har det blitt bedre og bedre og i dag greier jeg å gå noenlunde normalt igjen ) ja jeg har ikke forsøkt meg med sko ennå,men det blir det også =)) ikke fryser jeg og jeg føler meg allment bedre,litt trøblete mage da pga pencilinen,det får eg heller leve med dei 10 dagane det står på.

Dagen i dag har vært helt super på alle måter ) sola har skint fra en blå himmel og jeg har fått tilbake både stua og gangen ) her ryddes det lister kommer på plass,speil ,servant og dusj er også oppsett så nå likner det på et bad ) i morgen kommer dei siste listene på,kunne gjort seg ferdig i dag,men plenen ba om et klipp,da er det bedre å støye ute en lørdag enn en søndag .

Så i morgen kan vi rydde bort resten av utstryr,sager ,drill og alt det andre som stort sett ligger på hobbyrommet no ))

Så krysser eg fingrane for att en rørlegger kan komme fort,))

Nå blomstrer lupinen som er nok en blomster jeg elsker,har jobbet for å etablere en lupinhekk langs elvakanten ,først på 3 forsøk lyktes jeg og nå begynner det å blomstre =)

og jeg er så glad jeg fikk det til før disse ble forbudte hi hi ,i min hage er dei iallefall lov )

ønsker dere en nydelig fin lørdagskveld

20 kommentarer

Siste innlegg