er det mulig ?

nå har jeg slitt med en møkkatå i siden tidlig i mai ,den er fortsatt ikke helt god,men den kommer seg det skal den ha )) i går hadde jeg en svært aktiv dag,om det er grunnen hvet jeg ikke ,men da jeg skulle opp i dag morges krangla ankelen på samme fot som møkkatåa (

ja jeg sier det jeg ,er det mulig ) ja det er vist det for denne fruen her.Heldigvis hadde jeg en ankelstøtte i hus da eg har vært plaget med ankel tidligere også ,det hjalp mye å få den på,når jeg nå ruller med foten kjennes det greit ut,så da krysser vi hender og føtter for att det ikke blir noe mer med ankelen ))

Jeg roet ned og sulla her hjemme hele førmiddagen,pakka litt klede inn i bobilen og vaska den )) da er denne fruen klar for en liten tur hi hi

Sola tittet fram en stund og det var en varm dag,så jeg ruslet en rolig tur her på Leira ,ikke noen raske steg ,bevegelse var det viktigste

det er koselig å rusle her mellom høge trær ,og joda dette er en del av hovedveien opp gjennom bygda ))

her står den gamle kuvogna vår,med den frakta vi både melkekyr og ungdyr til setra om sommeren ,etterhver brukte vi innleigde bil fra slakteriet som hentet dyrene og fraktet dem til fjells,da ble vogna brukt til ungdyr her nede som skulle ut på beite,nå er den innhyllet i en eng med markblomster )og minner oss om en tid som var.

Jeg traff på ei granne og ble pratande lenge,er så koselig når en treffes ute og kan slå av en prat )

Det er jonsok og dei fleste vil jo tenne bål,med det fine varme været vi har hatt i dag skulle det bli en fin kveld,men når jeg starter dagen med uflaks kan jeg like så godt avslutte med uflaks også ,ja for nå regner det ute og alt ble plutselig vått.

Grillmaten er stekt og ligger i ovnen for å holde seg varm,jeg skal iallefall nyte maten min inne i en varm stue ))) ha en fin kveld da dere

22 kommentarer

Siste innlegg