dagen tar en ny vending

i dag hadde jeg planer om å jobbe litt i hagen med stein,har litt igjen før skråninga er ferdige,litt singel som skal mellom noen heller,men det er tid for det andre dager for i dag tar ting en helt annen vending )) jeg får besøk av fine bloggvennine etdikomdagen ) hun er på vei no og jeg gleder meg kjempemasse.Så hvordan vår dag blir får dere nok et lite innblikk i senere )

I går vart det også litt stein som tok dagen min,jeg hadde litt stein som jeg måtte ha bort for mannen vil lage der til litt der steinen låg,det er ikke snakk om mye ,men for meg blir det uansett en hel dagsjobb og når kvelden kom og det regnet litt gikk vi ut og fikk vasket plattingen,så nå lyt det tørke før vi kan beise og først da er det klart for sommerkos der ute )

Jeg fikk en real regnskur da jeg var ute i går da måtte jeg søke tilflukt i drivhuset og det er jo ikke den verste plassen å måtte søke tilflukt på )

der kan en nyte synet av druer som vokser ) og mange fine blomster som venter på å få komme ut,men først må vi altså beise .

Det hadde regnet og jeg prøvd å fange dråper,jeg er nok ingen dråpemester jeg hi hi det er det andre her inne som er,men jeg tok da et par bilder

ønsker dere alle en nydelig dag

14 kommentarer

Siste innlegg