opprydding ))

I dag hadde utifriluft et innlegg om det å oppleve att snøen kommer overasket på oss hvert år,og ting står ute og snør nede ) jeg tok det til meg strakt og kledde meg for en runde opprydding i hagen hi hi .

Så etter noen runder har siste rest av benker og div andre ting kommet i hus eller under tak ) så nå er jeg klar for snøen om den skulle overaske oss.

Ute er det 4+  litt regn innimellom men frisk og fint,så jeg fortsatte inne når jeg først var i siget,så tepper har blitt ristet,heimen luftet og gulvene vasket og støvsuget,deilig å kjenne på reinheten ))

Ellers går det i småstrikk i går fikk jeg et sokkepar ferdig

damestr 37-38  strikket på pinne nr 3 i siljagarn

Nå er neste par på pinnene ,og etter husvasken skal jeg bevilge meg en liten strikkestund no ))

Ønsker dere en nydelig fin dag ))

22 kommentarer

Siste innlegg