en vakker dag

ja kaldt var det ute i dag morges,men no er det bare 3- og det er til å leve med )) jeg måtte ut og måke vekk den snøen som kom i går og jeg greidde også å fjerne den siste brøytekanten )) så nå kommer en seg gjennom med bil både her og der .

Når jeg alikavel var ute tok jeg spaserturen i samme slengen,det ble langs hovedveien nede ved sjøen for i dag orket jeg ikke vade i snø )

men det er vakkert å gå der langs veien ,sola kom langt ned på fjellsiden i dag og jeg nyter det )

det henger masse fin is langs vegen ,

i går fikk jeg hyggelig overaskelse i posten

en nydelig fin pompadur fra frodith,herlig og tusen takk for den snille deg ) kortet skal få ramme på seg for jeg likte den også veldig godt,på kortet står det ,hvordan er det egentlig å blomstre da )

jeg har allerede tatt gaven i bruk

den henger nemlig på badet med en pose bommul nedi ) og den passer helt perfekt til gardina vi har på badet vårt

litt jul på bade også som dere ser hi hi ,her har jeg ikke pakket dden vekk ennå,men det blir i løpet av helgen )) ha en fortsatt nydelig dag

16 kommentarer

Siste innlegg