hjelpes kor det snør

No er nok ikke jeg den som liker snøen best,men det er fint med kvit vinter det vil jeg ikke benekte ) men hjelpes kor det snør no ,og ikke ser det ut som det har tenkt å slutte heller for ute snør det tett og vi har passert 30 cm

da vi kjørte bortover i dag morges stod denne skarven og tørket vingene sine,tja mon tro om det hjalp i dag )

da vi nermet oss Volda letnet det og vi hadde en fin dag,ja vi såg endatil sola i fjella )

mannen fikk seg nye briller og fruen et par nye bluser,og jammen bestilte fruen seg 2 nye stoler til stuen også )det betyr att noe må ut etterhvert ) men det går vel greit det tenker eg ) 4 uker før dei nye kjeme da.

Vi tok fatt på veien hjemover igjen,så her kommer noen bilder langs fjorden hvor vi må kjøre for å komme til butikker )

vel vi kom oss nesten hjem før snøen nok en gang lavet ned,og det har det gjort siden,så her får vi både nok og for mye snø etter mitt skjønn

og fortsetter det som nå,ja da lurer jeg på om vi snør inne hi hi )

Det er også en mye større fare for snøras nå som det kommer slike enorme mengder med snø,sånn er det vi får bare håpe att det ikke skjer .

Nå skal eg roe ned magen litt etter rømmegrøten så skal vinterdressen på for vi må ut og måke snø )

Ha en fin kveld da

12 kommentarer

Siste innlegg