28 januar

vi nermer oss slutten på årets første måned,temperaturen var 6,2+ i dag morges men no viser måleren 9,1+ .

Det både føles og lukter som vår ute ,men jeg er meget bevist på att det fortsatt er vinter ))

vi hadde et svakt rosaskjær over himmelen i dag morges,dagen ville bli fin.

Dagen har vært fin selv om både nakkesmerter og hodepine stod på dagsplan i dag,jeg hadde en rolig førmiddag før jeg gikk ut i hagen en tur på ettermiddagen,jeg har en mann som mente det var en perfekt dag for bråtebrenning da marka er våt i bunnen

joda vi hadde full kontroll,iallefall hadde mannen full kontroll ) jeg stod i elva og fylt bøtter med vann så vi fikk tømt på etterhvert om flammene gikk ut av kurs.

No er det svart der ute,men det kommer til å bli så grønt og fint når det begynner å spire etter vinteren ))

No er det strikkepinner som skal få underholde meg,ja mitt nye prosjekt vokser,skal snart vise dere ) har bare glømt det hi hi

Ha en fin lørdagskveld kjære bloggvenner )

10 kommentarer

Siste innlegg