2 februar

andre februar,andre dag på rad dei melder om regn og muligheter for litt snøfall,andre dagen i februar det ikke slår til ,men gir oss varmegrader,litt sol og tørrvær,ja sykkelvær )) og jeg liker det

det er bare så goddt å kunne gå i lette joggesko og ikke vintersko )

Jeg hadde en grei dag i Volda,jeg fikk treffe fastlegen min for første gang etter å ha hatt vikar i to år,og hun var verdt å vente på,jeg likte henne med en gang ))

Blodprøver,jada så var det det da,mine blodårer liker ikke disse stikkene ,men må mann så må mann,3 damer og 6 stikk senere hadde dei tappet meg for det dei ville ha hi hi ,og jeg rakk akkurat frisørtimen min etterpå )

Det var deilig,jeg fikk nydelig urtete,masasje i ryggen og jeg nyter å bli stelt med hi hi .

Jeg øvde 2 nøster etter skjørtet mitt,dei fikk jeg bytte inn i dag,jeg byttet til 2 ekstra av det røde garnet til jakken jeg skal strikke,

innehaveren på garnbutikken baud meg på kaffe ) og jeg takket ja,det var hyggelig å sitte der i butikken attmed et bord ,snakka om garntyper,mønstre og andre slike saker,ja dagen ble fin den )

Da jeg gikk til bussen går jeg forbi bokhandelen og jeg forvillet meg inn

og siden jeg er svært glad i kokebøker så måtte jeg ha denne fine boken her,gjett om dette var en flott bok med så mye mere enn matoppskrifter,ja hun mørke Ellen Beate Vollen har jeg mødt personlig og spist lunch attmed ) bare det gjorde att jeg måtte ha boken som var på salg til hele 74 kr

Førsta oppskrift ble tilbehør til dagens middag

olala dette var godt ))

Creme fresh hadde jeg ikke så tok rømme og litt yughert naturell,litt majones,vinedikk, salt,pepper og tyttebærsylte

raspet gulrot,tilførte selv pastinakk og finsnittet grønnkål (rå) ,dette kan bli en vane å lage hi hi

Men no skal eg slappe av med strikkepinnane tenker eg )

16 kommentarer

Siste innlegg