naturen er full av farger

vi sier ofte att det er en grå dag,vi ser fram til att fargane kommer tilbake,og det gjør jo selvsagt jeg også )men er dagene egentlig så fryktelig grå ? ikke min,jeg har nå vært ute og gått en tur rundt garden og utmarksgarden i samme slengen ,jeg studerte naturen grundig og ble bevist på fargane jeg opplevde på dagens tur ) vil dere bli md så heng på )

se så fin blåfarge på himmelen og den lysegrønne og gulbeige marka )nydelige farger

noen grantrær har tatt på fine grønne sokker

noen har blågrønne leggiser )

medan noen liker å gå berrføtt og hvorfor ikke så fin brunfarge som disse føttene har )

grå sa du ? ja noe er grått men vakkert alikavel,som denne stammen den vitner om levd liv

se ned,ikke bare gå der med nesen peket rett fram,for ser du ned ja da oppdager du vakre farger

gå ned i fjøra,der er det masse flotte farger

naturen er vakker den har så mange flotte farger og former

i hagen min kommer tystbasten nå,en nydelig lilla blomster som lyser opp

det var en fin tur,en fargerik tur en må bare se og ikke se forbi

ønsker dere en fortsatt fin dag

 

12 kommentarer

Siste innlegg