miniatyrhuset mitt

i går var jeg på bedehuset,på disse hyggetreffene blir det også solgt noen få lodd,så også i går.Jeg satt der og vant ikke noe,da begynte jeg og brette lodda mine ) det var da jeg fikk ideen

jeg kunne lage små hefter til miniatyrhuset mitt )) og da jeg sa det høgt,fikk jeg lodda til alle på bordet jeg satt ved hi hi

jg puttet lodda i lommen og tok igjen brettinga hjemme,og da brettinga var over kom symaskina frem,jeg måtte jo sy sidene sammen

når jobben var gjort var det bare å klippe av trådendane og lukke heftene

nå kan en lime inn små bilder eler legge igjen noen gode ord i bøkene ) det har ikke jeg gjort ennå,det kan jo komme litt over tid.

Vel det er ikke bare å lage små hefter,da trenger huset en bokhylle også,så i går kveld var det på tide å mekke igjen

samme list som jeg brukte til å legge gulv med,dei er jo som skapt til mitt prosjekt ) en tynn borr og et par grillpinner ,dette ble en fin bokhylle

så var det å finne en plass i huset da

skal den stå her ? men tømmerveggen er penest der hyllen no står,kanskje bytte plass =)

bedre her ja )

om alle heftene er i samme hylle så kan jeg jo ha andre ting nederst )) jeg er iallefall fornøgde ) det jeg nå ser er att teppet er for stort,kanskje vel tykk også,så den får flytte opp i andre etasje når den er bygget så får jeg finne garn og lage et nytt til stuen ))

Og joda jeg har et nytt prosjekt på gang i hodet mitt hi hi

20 kommentarer

Siste innlegg