miniatyrhuset har fått vindu

ja nå har huset mitt fått seg vinduer,ja vinduer var der fra før men no har jeg sett i vinduer og listet både innvendig og utvendig

vinduet på stua

her ser dere kjøkkenvinduet utvendig,vi kan se tvers gjennom hele huset ) ikke farlig når jeg finner fine lister ferdigmalte i løda hi hi bredda er ca 1 cm .

jeg ville lage duk til salongbordet

jeg prøvde først med vanlig sytråd,det ble vel tynt,det får no være måte på plundreri hi hi ,så fant jeg noe hekletråd og en litt større heklekrok,det gikk litt bedre,men til mitt salongbord så ble det vel tykt alikavel

selv om att jeg har strøket duken ,så er den stiv og ruller ( jeg får prøve med molinegarn ,går ikke det heller må jeg vente til jeg får skaffet meg litt stoff,ja jeg må ha stoff til gardiner også,men her i heimen er det sørgelig tomt for stoffbiter ) får gå på tiggerferd hi hi .

Jeg har laget mer,men det må dere vente med til i morgen,ting ligger til tørk (limt)

Sola kom frem i dg så jeg måtte ut og nyte den en stund medan den var fremme

det meste av denne snøen er nå borte )

ved husveggane åpner påskeliljane seg

og snøklokkene stråler om kapp med sola )

Dagen har vært god ,jeg har kost meg ) ønsker dere en fin lørdagskveld

 

20 kommentarer

Siste innlegg